Jak założyć hurtownię odzieży ?

dgGdy lubimy wszytko co jest związane z odzieżą oraz obserwujemy obecne trendy w modzie to możemy się zastanowić czy nie wykorzystać tej naszej wiedzy oraz umiejętności do prowadzenie własnej hurtowni odzieży. Działalność hurtowni odzieży zakłada się tak samo jak każdą inną działalność. Aby się dobrze przygotować od działalności hurtowni odzieży należy posiadać odpowiedni lokal do tego, abyśmy mieli gdzie przetrzymywać odzież. Ciężko byłoby składować odzież w naszym domu, chyba że mamy do tego warunki, ale warto to rozważyć tylko na początku naszej działalności gospodarczej. Należy wyposażyć naszą hurtownię w odzież dobrej marki, aby nasze produkty były dobrej jakości. Nasza hurtownia powinna zainwestować w oprogramowanie komputerowe które nam pomoże w obsłudze zamówień, oraz pozwoli kontrolować stan magazynowy naszej hurtowni odzieży, ale też oprogramowanie które pozwoli nam do obsługi do procesów fakturowania, księgowania czy sprawy kadrowo płacowych. Należy też wybrać dobrą firmą kurierska do obsługi zamówień dla sklepów z którymi będzie współpracować w zakresie dostawy odzieży. Istotą w tym przypadku jest to, żeby wybrać jedną firmą z którą będziemy współpracować na stałe, co pozwoli nam w przyszłości na zniżki.
Sposób rejestracji
Działalność gospodarczą hurtowni odzieży możemy zarejestrować w formie jednoosobowej działalności gospodarczej bądź w formie spółki. Gdy wybierzemy formę jednoosobowej działalności gospodarczej, to rejestracji dokonujemy w CEIDG, a gdy zdecydujemy się na formę w postaci spółki to rejestracji dokonujemy w KRS-ie. Podczas rejestracji należy podać odpowiedni PKD dla naszej prowadzonej działalności gospodarczej.
Forma opodatkowania
W naszej działalności możemy skorzystać z następujących form opodatkowania, czyli na zasadach ogólnych, podatku liniowego, ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych oraz karty podatkowej.
Marketing hurtowni odzieży
Ważny elementem jest marketing, ponieważ gdy nie reklamujemy się to tak jakby nas wogóle nie było. Przy planowaniu marketingu należy skorzystać z kampanii reklamowych w internecie, wysyłaniu wiadomość elektronicznych do sklepów oraz w formie pisemnej oraz stworzyć dobrą stronę internetową.